Homosexualitet och vänskap.

Dötrist väder idag, eller hur? Jag har iallafall varit ledig idag också, så den här dagen spenderades inomhus. Nathalie och jag har möblerat om i vårat rum. Ja! Hon flyttar hit, och det kommer bli så sjukligt bra. Den människan är den underbaraste människa som finns. Dom gånger vi har varit osams, alltså inte pratat med varandra på ett par månader, så har våra band stärkts jättemycket när vi väl tar upp kontakten igen. Ingen är som Nathalie. Det är en människa jag kan prata om allt med, verkligen ALLT, och jag vet att hon håller tyst om det också. Vi kan sitta uppe till tre-fyra på morgonen och prata om allt möjligt och det förvånar mig, för vid det här laget borde våra konversationer vara urtråkiga... Vi har alltid något att prata om.
Förresten, ni vet väl att det går rykten om oss två i Jakan va? Folk tror att vi är lesbiska och har en liten lovestory tillsammans. Vi är kusiner och dessutom bästa vänner, och jag skulle aldrig någonsin göra något med henne. Visserligen är det inte så konstigt att folk tror det om oss, för när vi är ute på krogen (läs: Pergola eller MP) så pussas och kramas vi hela tiden och håller varandra i handen så fort vi ska gå någonstans. Vi har en riktigt bra relation med varandra. Vänskapsrelation. Ingenting annat.


Bara för att vi är vi :)

Men om det skulle intressera er så vet jag några tjejer som är lesbiska ;)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback