Kräftor och eldsvådor.

Tänk vad mycket man missar genom att jobba hela dagarna på helger och tänk vad mycket man missar genom att jobba vardagskvällar också! Det har varit så himla skönt väder idag. Ja, jag är en Svensson som pratar väder när jag inte vet vad jag ska prata om, haha. Jag, Nathalie och Ticke åkte iväg till Bonäsbadet idag och var där i tre timmar typ. Och vet ni vad? Jag har lyckats bränna mig på ryggen, men jag har inte ont. Det är ju tur det, för hade jag varit en riktig Svensson så hade jag nog sett ut som en kräfta och känt mig som en eldsvåda.
Imorgon ska det tydligen inte bli lika fint väder som idag, enligt SMHI, men jag kan säkert hitta på en rolig aktivitet ändå. Vi får väl se vad som händer och fötter och sker.
Nu ska jag iallafall ta ett bad, men jag skriver sen. Det är ju iallafall ett löfte jag kan hålla.


Här är iallafall jag och min snygga bränna ^^

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback