Lite mycket igår, va?

Det blev lite mycket igår tydligen. Men jag hade roligt dom 45 minutrarna jag var på MP. Min farbror var ute igår! Och A-K var också ute igår. Ja, men jag kom ju såklart dit vid kvart över två, som vanligt då... Men att jobba stängningPergola är tamejfan bästa förfesten någonsin. Me like <3
Idag måste jag lyckas ta mig in i duschen, sminka mig, klä på mig och gå till jobbet... Bara tio timmar sent. Men det är lugnt, för min älskade chef kanske blir arg på mig, men det släpper senare. Det kan jag iaf garantera!
Jag måste tydligen äta lite kokta ägg nu. Nathalie har varit en gullig prick som har fixat i ordning det. Skriver sen när jag är lite piggare på att skriva.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback