"Passa dig dig för honom."

När jag fortfarande låg i badet så kom Nathalie och knackade på. Anledningen till det var att jag skrattade så jag höll på att börja gråta. Jag läste upp ett sms för henne som hon skickade till mig när vi var på efterfest en gång: "Passa dig dig för honom. Men säg ingenting. Han verkar airessiv.". Haha, det var så roligt! Ni förstår inte, för ni var inte där... Men hela den situationen var så sjukligt rolig. Jag har ingen aning om varför hon tyckte att han verkade agressiv, för han var löjligt snäll och väldigt jobbig. Den kvällen/natten/morgonen/whatever när jag gick och la mig, så ville han prata med mig. Han frågade snällt: "Vill du bli min pojkvän?". Jag tittade frågande på honom och sa med en minst lika frågande ton: "Pojkvän?". Ja, pojkvän, svarade han då. Haha, jag kunde inte sluta skratta då... Han frågade säkert 10 gånger om jag ville bli hans pojkvän, men han insåg aldrig att han sa pojkvän. Jag är inte ens säker på att han har insett det än idag, haha! Och nu känner jag mig sådär löjlig igen, för nu sitter jag och skrattar för mig själv...

Det finns någon jag vill träffa väldigt snart igen. Det finns många jag vill träffa väldigt snart igen, men jag får ju aldrig någon respons när jag försöker höra av mig - så då skippar vi det istället. Nu ska jag kolla min facebook, röka en cigg och sen ska jag gå och lägga mig på luftmadrassen som Camilla beställde hem för ett par veckor sen. Den kom för några dagar sen, och än så länge har jag bara hunnit sova i den i två eller tre nätter.. Jag sover ju liksom aldrig hemma nuförtiden.

Imorgon kanske jag och Ticke ska träffa lilla Sofie en stund, får se hur det blir. Jag hoppas iallafall att SMHI kan ändra sig och bestämma att det ska bli fint väder imorgon istället för dåligt, för jag är verkligen taggad för att ligga på stranden hela dagen imorgon!


Den här bilden är från tidigare idag när vi satt vid Plaskis med A-K och K.

Skriver imorgon.

Snällheter
Postat av: Mia

Ledsen gumms, men ska tydligen vara skitväder hela veckan :( jag bara håller tummarna för att Hanna tar med sig solen hit när hon kommer i helgen^^



Men kan inte du o Ticktuss komma hit o leka med mig och Oliv ngn dag i veckan om du är ledig?



<3


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback