Svar till Anonym.

Jag umgås med min syster igen för att hon visade lite mognad och ringde och bad mig om ursäkt. Jag har saknat henne väldigt mycket under den här tiden vi inte har pratat eller umgåtts med varandra, men jag har inte kontaktat henne en enda gång - just för att hon själv skulle få en chans och möjlighet till att be om förlåtelse. Och nu när hon har gjort det, så tycker inte jag att det är mer än rätt att vi kanske umgås ibland och så.
Hur är det själv då? Med din syster som du alltid är så trött på?

Anonyma kommentarer skickas bäst från en dator man vid vanliga fall inte använder.

Snällheter
Postat av: Carro

det va inte tänkt att jag skulle skriva anonymt.. Glömde att skriva i namn.. Oki, men det låter ju trevligt att ni har börjat umgåtts igen..

Jag skiter i vilket. Bara du mår bra så är jag nöjd.. O här verkar ju vara ända stället att nå dig så jag hade inte så mkt val än att fråga dig här.. Hoppas du har det bra..


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback