Det finns ingen som kommer bräcka honom.

Det är inte lång tid kvar nu och jag har inte mycket att säga. Jag, som inte ens vet vad jag känner, sitter alltså i köket mitt i natten och försöker komma på någonting att skriva om. I min blogg. Det känns så uselt att det kan gå fel redan efter ingen tid alls, men det blir rätt på samma gång...
Jag träffade någon, men allting dog. Bokstavligt talat. Bildligt talat. Det försvann liksom bara över en natt, eller snarare en månad eller något. Allting tog slut på ett ganska abrupt sätt och jag vet än idag inte hur det kändes. Eller känns, kanske jag ska säga. Jag är ganska besviken, det vet jag. Jag är väldigt, väldigt besviken och jag vet inte hur jag ska laga det som har gått sönder. Jag tänker fortfarande ganska mycket på den där tiden, men jag vet inte hur jag ska hantera det. Ni vet väl hur jag är? Jag pratar inte om mina känslor. Inte med någon, förutom Nathalie. Ni som känner mig vet väl hur mycket Nathalie betyder för mig? Nathalie är mitt allt, näst efter Christopher. Fast det här pratar jag nog inte ens om med Nathalie för jag vet redan vad hon kommer säga. "Det kommer inte hända något om han kommer tillbaka, du vill bara ha ett avslut". Så, nu vet hon vem jag pratar om iallafall.
Det var inte det här året jag träffade den killen. Inte ens förra året. Det var väl snarare 2004 eller något sånt. Jag blev störtförälskad när jag såg honom första gången. Vi träffades i juni och redan i december var det dags för honom att åka hem. Till fuckingjävlaingenstanspåandrasidanjordklotet. Vi pratade inte samma språk, men kärleken talar alla språk... Jag vet, folk kommer tycka jag är fjortizZzZzZz nu... Men jag saknar honom så grymt mycket och jag skulle kunna göra vadsomhelst för att få träffa honom igen. Bara en enda gång. Jävla idiot till kille alltså. Han hade flickvän, han hade allt. Eller han hade egentligen ingenting, för han kom till Sverige med sin bror. Lämnade sin flickvän och kom hit.
Vi träffades och jag blev som sagt kär. Läskigt kär. Riktigt, läskigt, kusligt kär. Sådär kär som dom bara är i amerikanska romantiska filmer. Så kär var jag. Men som sagt; Han åkte tillbaka i december. Vi var inte ens tillsammans, för han hade flickvän. Och det visste jag om, men det som händer i Sverige stannar i Sverige. Trodde jag, ja! Hah, han åkte ju, varför skulle inte ryktet kunna spridas då för?

Whatever, vad jag ville få fram är att det inte finns någon i hela universum som någonsin kommer lyckas med att bräcka den här killen. För han finns hos mig och kommer alltid finnas hos mig. Jag menar, efter fem år har jag fortfarande inte glömt honom. Get a life, get over him.
Sängen ropar på mig nu, dags att sova. Slänger in en bild på världens sötaste <3


Det här är väl ändå världens coolaste grabb?
Iallafall min världens-coolaste-grabb-Ticke!
<3

Snällheter
Postat av: Carro

för all del. Men vi precis som du har ingen möjlighet till de. Vi har ingen bil o som sagt vi får bara låna bilen nu till flytten. Alltså har vi även ingen möjlighet att lämna den. O anledningen till att jag frågar är just för att du sa att DU skulle hämta den när du flytta. O vad jag vet så har du varit isär tobbe länge.. Eller har jag helt fel. Dessutom så sist jag prata med Tobbe så hade han bil.. Så det så.. Är du ens intresserad av att ha den kvar??

Postat av: Carro

inte fan trodde jag att vi skulle bråka om detta. Löjligt tycker jag. trodde vi lärde oss en läxa sist det va sån har löjlig sak vi bråka om men tydligen inte. Tobbe har ringt men jag är inte hemma o eftersom han börjar jobba halv 4 så har inte han någon möjlighet att hämta den nu. O nej lägenheten behöver inte tömmas nu. Det funkar även nästa vecka.. !!!!

2009-06-10 @ 14:56:25
URL: http://www.metrobloggen.se/mizzycarro
Postat av: Mia

I knöw babe, men tänk på att vi knappt levt en tredjedel av livet, oddsen är ju ganska stora till att det inte blir värre!! I belive in you!! <33

2009-06-10 @ 18:09:18
URL: http://miaed.blogg.se/
Postat av: Amy

åh, vad söt han är :D

2009-06-10 @ 20:34:31
URL: http://amyelomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback