You're looking at a single in gold.

God eftermiddag! Jag måste börja fixa mig i ordning till jobbet nu, för jag ska gå senast halv hade jag tänkt mig. Så det här blir det sista inlägget innan jag kommer hem i natt någon gång. Ikväll är det karaoke på Pergola och jag ska såklart jobba... Hade väl egentligen velat sitta med Nathalie och några till och ta det lite lugnt, men dom tiderna är det tydligen slut på. Tråkigt, men sant.
Jag har börjat inse vad det är som händer med mig när jag jobbar. Jag förvandlas från att vara Sandra utan självförtroende till att bli Sandra som klarar allt! Så är det. När jag går från jobbet så vågar jag inte göra någonting, jag vågar inte säga ifrån och jag vågar framför allt inte bete mig som jag gör på jobbet. Inte för att jag beter mig illa, men ja... Jag är helt enkelt inte samma Sandra. Det är skillnad.

God, I'm such a creep
I'm having so much fun breaking up
Laughing and I'm thinking
You're looking at a single in gold




Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback