Kebabpizza på Andra Sidan.

Idag har min älskade lille son inte varit lika underbar som han var igår. Han har bråkat och skrikit och spottat och skrikit ännu mer och slagit dövörat till några hundratusen gånger. Men han är min son, och jag älskar honom. Jag, Nathalie och Denise gick till Andra Sidan (en pizzeria) för att min dörrvakt på Pergola som jobbar där lovade oss igår att om vi kom förbi idag så skulle han bjuda oss på pizza. Jag överdriver inte när jag säger att Andra Sidan nog har Sveriges godaste kebabpizza! Har aldrig någonsin ätit en pizza som ser ut som den kebabpizzan, eller som ens smakar som den! Om ni någon gång skulle ha vägarna förbi Jakobsberg, stick till Andra Sidan och beställ en kebabpizza. Du kommer absolut inte ångra dig!


Jag tackar inte nej till en sån här om dagen!
Eller jo, för jag vill inte gå upp i vikt, haha!

Snällheter
Postat av: Carina

Vit sås till kebaben verkar inte existera i Linköping, det är ju som det som gör kebaben. :(


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback