Dagisplats!

Jag är vaken. Pigg och alert är jag också, tjofaderittan. Önskar att jag fick sova ett par timmar till, men det ville inte Ticke. Han ville ha macka så det var bara pallra sig upp ur sängen och fixa. Lika bra det.
Jag har förresten fått DAGISPLATS till Ticke! Den 12:e augusti börjar inskolningen på Aspnäs Förskola (där jag f.ö. gick när jag var liten), så jag är glad. Så jävla skönt att någon för en gångs skull kunde hjälpa till så att saker går lite fortare än vad dom brukar göra... Vi hade ködatum fr.o.m. 29/5 och har redan blivit erbjudna en plats, innan vi hade stått i en månad ens en gång! Jag är bara så jävla glad nu. Saker och ting börjar ordna sig och ja, det är bara att se allt det positiva i det som händer och sker. Nu ska jag ta hand om griniga Ticke, för nu känner jag att Riddarparken verkligen kallar.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback