02:57



Åh, lite nostalgi tack. För två år sen skrek jag mig gul&blå. För två år sen var det tre minuter kvar tills Ticke skulle födas. För två år sen ville jag bara dö. För två år sen förändrades mitt liv så drastiskt.



Tänk att det redan har gått två år! Haha, så säger nog alla som har fått barn.. Jag kommer nog säga så när lille Ticke fyller 14 också! "Tänk att det bara har gått 14 år!". Jag ska lägga mig i sängen tillsammans med Ticke och sova snart.
Vi åker hem till Petra och Antonio senare diag och är barnvakt åt Claudia en stund också...

02:57

Snällheter
Postat av: Louise

Hipp hipp hurra, hurraaa!!! Åh vad roligt! Och vad fin din header blev! :) Kraam! <3


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback