Allvar.



Ibland förstår man inte allvaret i det man gör.


:)

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

Så sant så.

hade tänkt kommentera till inlägget över men det gick inte... konstigt

Jag säger åxå så! Tänk att det har gått snart 4 år sen Felicia blev född! Och Lilla Amilia har redan blitt 1 år! Och jag kommer ihåg hennes förlossning och smärtan än idag! Och jag ville som du! Bara DÖ! Helvete... haha...

Om det blir nån mer blir det kejsarsnitt igen.. hahaha!



SV: Ja, ja vet inte om han började gilla mej jämt innan han "skulle testa om han fick mej" eller inte... hehe



Ha en bra dag med stora killen!!! ;)



Postat av: Carro

Hälsa Ticke grattis från oss.. Spec från Melissa.

Ja du.. Tiden går. Melissa blir 3 o jag väntar nästa.. Jag förstår din tanke.. =)

Ha de gott o ta hand om er.. Puss puss

2009-03-20 @ 08:15:56
URL: http://mizzycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback