Cystisk Fibros

Jag tror minsann att jag har glömt berätta en sak! Jag följde ju med min syster Petra och hennes dotter Claudia till CF-enheten på Huddinge Sjukhus för ett par veckor sen för att vi ville att dom skulle ta ett blodprov på mig. Nu har det gått ett par veckor efter att provet togs och sköterskan på mottagningen där provet togs ringde mig idag. Jag är inte bärare av CF-genen. Det är jätteskönt att veta det, för nu finns det ingen risk i världen att jag skulle få ett barn som har Cystisk Fibros.

Nu ska jag prata i telefon.

<3

Snällheter
Postat av: Cecilia

Vad skönt för dig, måste kännas underbart!!



Jag tror aldrig att man kan komma över dödsfall helt faktiskt, tyvärr. Även om det gått tre år för din bror så är det klart att det gör ont!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback