Det känns.



Jag känner mig riktigt värdelös idag. Jag mår som jag förtjänar och om jag inte förtjänar detta, varför mår jag då så här? Jag vill flytta bort från Stockholm, bort från det här... Fast om jag gör det, så förlorar jag allt jag har här. Jag kommer aldrig lyckas ta mig upp hit igen då. Äsch, det bästa vore att flytta nu. Precis nu, i denna sekund önskar jag att flyttbilen stod utanför porten och flyttgubbarna var och hämtade alla mina och Tickes saker.
Allt skulle bli så mycket lättare.
Det är väl bara en dröm jag har.. Att äntligen få komma iväg härifrån. Leave and don't look back.

Hur kommer det sig att det känns så här? Äsch... Som vanligt får jag inte ur mig det jag egentligen vill tala om.

Det känns så mycket, allting känns. Jag är glad! Hm, det var ju ovanligt. Jag brukar sitta uppe så länge som möjligt på nätterna, bara för att få tankarna på annat håll. Brukar sitta uppe tills klockan är fyra, halv fem och först då går jag och lägger mig. Ligger och tänker i sängen i en evighet innan jag väl somnar, sen blir jag väckt av Ticke på morgonen. Men idag är jag glad (tror jag) och förhoppningsvis fortsätter jag vara det hela kvällen också.

Nu är det bara 4 ½ kvar, sen är det slut.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback