Det var en riktig upplevelse!

Jag kom hem igår vid tio över elva på kvällen. Satte nyckeln i låset och vred om, öppnade dörren och hörde "Mamma! Hej, mamma!". Ticke var tydligen vaken fortfarande. Han var så glad att se mig och jag var minst lika glad att se min prins! Jag pratade med honom i telefon igår, någon timme innan jag skulle börja röra mig mot tåget som skulle ta mig hem till Stockholm. Han blev jätteledsen och började gråta, vilket även resluterade i en gråtande mamma som fanns x antal mil ifrån honom. Usch, det var jobbigt.


Att träffa den där familjen var en upplevelse som hette duga! Jag har aldrig någonsin varit med om en far och son (N) som är så snuskigt lika varandra både till utseendet och till beteendet. Jag träffade alla syskon utom 17-åringen (eller är hon 18?). Nu ska jag och Ticke hem till A-K och N, för jag måste skvallra av mig, haha.

Annars har helgen varit superbra. Jag sov ut, trots att vi somnade runt 2-3 på natten och vaknade vid nio på morgonen...
Förresten, jag måste berömma mig själv! Under hela min vistelse där nere så rökte jag bara en cigarett. I'm the greatest! När vi stod ute och rökte så var det så tyst så enbart bruset från hjärnan hördes. Man hade kunnat höra ett hårstrå falla mot gräset...

Skriver senare.

Snällheter
Postat av: Anonym

vad roligt du verkar ha haft! och vilket underbart välkomnande när du kom tillbaka!

nej precis.. man har ju flera år på sej å lista ut vad man vill göra... jag vet själv inte riktigt ännu... men det kommer nog.,.. hehe...

2009-03-30 @ 12:55:58
Postat av: Louise

Jag har väntat på detta inlägget läänge! :)





kram!

Postat av: Cecilia

Vad underbart att du haft det bra! Jag har inte riktigt fattat vem det var du hälsade på?



Hehe tror du får läsa på om min helg, var på begravning i fredags...

2009-03-30 @ 21:35:23
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback