En lärorik helg.


Jag har inget batteri i min mobiltelefon. Den är helt jävla död och kommer fortsätta vara det tills jag kommer hem imorgon någon gång. Jag och Christopher har varit hos A-K och N sen igår och shit, vad jag hade saknat dom! Det är skönt att bara få vara, bara ta det lugnt och ha det skönt helt enkelt. T har ju ändå jobbat och slitit arslet av sig den här veckan, så vad ska vi göra hemma då?

I onsdags åkte ju vi till
Nathalie och hälsade på. Jag trodde först att Ticke skulle vara rädd för deras hundar, men det var han inte! Jag har saknat Nathalie också, tokmycket. Vi hade en hel del att prata om, hon och jag...

Just nu sitter jag i bäddsoffan i A's rum och har min älskling (laptopen) i knät. Ticke ligger i sängen bakom soffan och sover och jag ska snart joina honom.
Den här helgen har varit väldigt lärorik för mig och även för Christopher. Han har lärt sig säga bacon ("bejkå") och så har han lärt sig massa andra dumheter som inte bör nämnas i bloggen, haha. Men som sagt; det har varit en lärorik helg för oss båda, men kanske främst mig.

Nu ska jag kolla min mail och lite andra saker på internet, sen lägger jag mig i sängen.

God natt och sov gott.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback