Gosh!



Shit, jag är helt slut. Jag har precis kommit ut ur duscen... Christopher fick också vara med och duscha, men nu ligger han och sover. När han har vaknat och vi är redo så kommer vi åka till Jakan (idag igen!). Jag ska prata med killen på mitt gamla jobb, så får vi se var det landar.
Kaffet är snart klart, tur det. Jag är hungrig, men nu orkar jag inte fixa någonting att äta, eller så gör jag det ändå. Äh. Kan alla bara sluta tjata på mig? Det är jobbigt nog som det är ändå, förstår ni inte det? Jag vet inte vad det är för fel på mig, varför jag gör som jag gör, säger sånt jag inte menar... Jag vet helt enkelt inte. Det blev väl lite för mycket på en gång, som vanligt då. Men helt seriöst... Jag tar det som det kommer och om det inte blir något, ja... Det är en senare fråga i så fall.

Gosh, kan du sluta vara sån?

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

Hänger inte med alls... :p skönt med en dusch! Vi har nyss badat i badhuset vi... Hihi...



Ha en bra dag

Postat av: Carro

Förlåt.. Bryr mig ju bara.. kram

2009-03-18 @ 19:33:48
URL: http://mizzycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback