Har ni sovit gott?

God morgon! Jag känner mig som en bakfull, torr, gammal skogskatt trots att ingen drack något igår. Det blev visserligen en liten mängd Coca Cola för mig, och massa jävla energidryck för dom andra. Vid halv fem lämnade folket oss tydligen, men då låg jag redan och sov min skönhetssömn som vavbröts tvärt vid halv tio idag. Jag hade ställt larmet på halv tio, så jag fick ju skylla mig själv. Tickes farfar sa att han kan komma förbi så vi slipper gå ut, han ska ju ändå åt det här hållet. Najsbajs, liksom. Sen så sa han något i telefon som varken jag eller Tobbe förstod "Jag har varit och köpt barnkläder!". Huh, wtf?! Det har nog aldrig hänt förut...

Vad ska ni göra idag? Jag ska väl fortsätta önska att Lojsan kommer idag istället för imorgon, men det lär väl inte inträffa. Biljetterna är ju mycket billigare på vardagar än på helger, så det passar säkert hennes plånbok jättebra! Det skulle det gör för min i alla fall.

Nej, nu ska jag ta mig upp ur sängen...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback