Hur gör djur när dom knullar bakifrån?

Nu är Lojsan här (fast jag får inte skriva så längre, så jag är duktig). LOUISE är här och vi har ätit middag med varandra. Barnen fick titta på. Christopher frågade ett par gånger om han fick smaka, men det fick han inte. Han fick en flaska mjölk istället. Eftersom jag knappt har några blöjor kvar så får Christopher sova med den blöjan han har haft sen 17-tiden. Hoppas bara han inte kissar igenom för jag har inte haft råd att köpa tvättmedel heller...
Jag och Louise är ju brukare av cigaretter, som ni säkert vet. Det är ju så himla kallt på balkongen nu, så vi stod under fläkten i köket och rökte och barnen lekte på golvet.



Såhär hade en dag kunnat se ut för mig om jag hade haft ytterst dålig ekonomi och en hjärna som inte gick att använda. Nu ser inte dagarna ut såhär för oss, för jag är en väldigt bra mamma (och dessutom har vi relativt bra ekonomi).

Snällheter
Postat av: madeleine

Ta chansen att bli veckans blogg!

http://madelajns.blogg.se/2009/march/veckans-blogg-v11.html

2009-03-02 @ 21:26:01
URL: http://madelajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback