I don't care how you get here...

.. Just get here if you can ..

N
u ligger jag i sängen efter att ha tagit ett långt, skönt bad. Jag mår inte bättre än vad jag gjorde förut, men förhoppningsvis mår jag bättre i helgen. Planerna för helgen var egentligen att åka till Jakobsberg och träffa A-K och N, men jag skippar nog det om jag känner mig själv.

Jag måste bara få berätta om en helt fantastisk bok som jag läser just nu. Boken heter Hemlös - med egna ord. Dom som har varit med och publicerat texter i den boken är själva hemlösa på ett eller annat sätt och jag tycker det är så bra jobbat att dom ändå - trots alla motgångar i livet - lyckats klättra uppåt ett par snäpp eller två.
Imorgon ska jag berätta en sak för er läsare, men innan det måste jag prata med en person... Nej, nu ska jag stänga av min älskade laptop och lägga mig för att sova.



Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback