Jag är beredd att lämna allt.



Det är bra med mig. Jag mår bra, har lite pirr i magen bara, men det är väl som det ska vara. Fick hem lite papper från Järfälla Kommun idag som jag beställde igår! Dom är snabba på kommunen... Jag ska söka dagisplats och så där, om jag inte flyttar någon annan stans (?) . Vi får väl helt enkelt se var det landar, just nu vill jag bara ta saker och ting i dess egen takt. Skynda långsamt, som man säger.

Just nu är jag hemma hos Petra [
länk] och sitter lite barnvakt åt Claudia. Stephanie sitter i porten tror jag, tillsammans med två av hennes vänner och pratar.

Jag är beredd att lämna allt
För att få det lite bättre
Lämna tankarna att dö
På annat håll
En annan väg än den jag går
Jag lämnar det åt sitt öde
Vi sätter punkt tillsammans
Och lämnar tankarna att dö

Jag har ingen ork. Jag börjar känna av allt det onda nu och jag kan inte göra något åt det. Hur går det till egentligen?
Nästa helg får jag förhoppningsvis lite lugn och ro. Jag vet inte när jag åker och när jag kommer tillbaka, förutom att det är från fredagen till söndagen. Tråk ju.



Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback