Jag är dum.



God morgon! Nu är vi vakna, pigga och glada! Ticke sov inne hos pappa och C i natt för jag för ute igår en sväng. Var och hälsade på borta på PG och som vanligt tycker dom att jag ska börja jobba där igen. Vi får väl se var det landar. Jag har i alla fall riktigt stora planer inför framtiden, dock ingenting jag berättar för er nu.
Jag är ju så jävla bra på att göra bort mig hela tiden, och jag tror att jag lyckades igår också. Inget allvarligt, men ändå lite pinsamt... Jag är så dum som inte vågar säga saker och när jag väl vågar säga dom så tar det typ.. hundra år för tre enkla jävla ord att komma ur munnen på mig. Shiet alltså. Nu ska jag hjälpa pappa med disken, sen ska jag hinka litervis med kaffe hade jag tänkt.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback