Jag blev bara antagen till en.



Det blir ganska lugna puckar idag, fast jag skulle egentligen vilja åka till min lilla bejb Nathalie. Men jag tror inte hon har tid idag, för hon måste plugga så händerna glöder mot tangentbordet. Jag har iallafall fått brev från Södertälje Kommun om att jag har blivit antagen till Svenska B-kursen. Borde jag ha blivit antagen ill restrerande kurser också? Dom borde väl samla alla antagningar till en och samma person i ett enda kuvert? Jag blev bara antagen till Svenska B-kursen. Jävla skit. Jag ville ju verkligen läsa psykologin! Gah, jag blir galen. Men det är väl bara bita i det sura äpplet då.

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

ja det är skit gott.. Å så lätt å snabbt å göra... ;)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback