Jag kan i alla fall läsa..



J
ag är så fruktansvärt trött i kroppen. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen... Jag har väl inte ätit så himla mycket den senaste veckan, eller om det är dom två senaste, har helt enkelt tappat den satans jävla matlusten. Det positiva med det är ju att jag går ner i vikt (!), men det negativa är att jag blir så matt och slö och inte orkar med saker som jag i vanliga orkar.
Jag och Christopher har ju inte varit hemma sen i onsdags, vi kom innanför dörren runt kvart i nio. Det var så lugnt och skönt att inte vara hemma, att vara borta från all jävla misär i Södertälje. Det enda som var lite tråkigt med att inte vara hemma var att min telefon pajade sönder lite grann när jag skulle ta ett bad hemma hos Nathalie i torsdags.. Den fungerar men blixten till kameran är på hela tiden och displayen är ju lite vattenskadad, men man ser ändå vad det står i sms och så, så det är ju positivt.

I fredags åkte jag, Ticke och Nathalie till A-K och N och inväntade N's två barn och hans lillebror B. Kul att träffa allihopa, och det var jättetråkigt att dom var tvungna att åka hem så snabbt... Jag vet inte riktigt hur jag ska resumera helgen förutom att den har varit väldigt lärorik och rolig. På kvällen i fredags skulle N försöka supa Denise under bordet. Haha, jag tror nog att N söp sig själv under bordet! Det var så sjukt kul att se honom vara så påverkad av alkoholen för det har nog aldrig hänt förut när jag har varit med. Skulle vilja åka dit snart igen, men det lär väl få vänta ett par veckor till - minst.

Nu ska jag ringa Louise, har inte pratat ordentligt med henne på flera dagar!

Snällheter
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

fin design :D

Postat av: ღ Sofiα Werℓin

tack tack :)

nej jag har fått hjälp med min design :)

2009-03-15 @ 23:01:12
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

Nej verkligen inte!!

och gör man sin egen design blir man aldrig nöjd heller!

2009-03-15 @ 23:26:57
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

Ja precis. Men jag tycker att det är fint med det bruna som bryter av :)



Nu blir det sängen för min del, sov så gott sen :)

2009-03-16 @ 00:08:46
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback