Jag saknar min son...

Jag var så trött nu framåt slutet när vi satt och spelade, så jag har gått och lagt mig. Dom andra sitter fortfarande uppe och kommer väl göra det ett bra tag till. Det verkar rätt kul med rollspel, men det är nog något man måste vänja sig vid lite...
Imorgon (eller idag?) ska vi hämta Christopher senast halv elva. Det lär bli jag som gör det, för Tobbe vill nog sova ett par timmar till. Men det gör inte mig någonting, för jag saknar lille Ticke supermycket! Jag vill kunna gå in i hans rum och lyssna efter hans andetag. Jag vill vakna imorgon bitti av att han kommer in och väcker mig genom att säga "mamma, pupp! Pupp, mamma!" eller genom att han sitter på golvet i sitt rum och leker och ropar på mig... Jag saknar min son grymt mycket! Det är första gången han sover hos sin farmor och farfar i natt, så det är väl lite speciellt för mig. Visserligen bor dom bara 5 minuters gångväg härifrån, så det är ju bara springa dit snabbt som ögat om någonting skulle hända.

Ticke hoppar i hoppborgen på Barnens Trollskog
På måndag kommer ju Louise hit. Vi ska åka till Skärholmen någon av dagarna hon är här och gå omkring och titta i affärer och så. Och samma dag som vi åker till Skärholmen ska vi till Barnens Trollskog också. Christopher älskade ju det stället, han var helt lyrisk över alla bollar i bollhavet!

Jag har ju skrivit om mitt vänstra bröst i något tidigare inlägg... Tobbe råkade armbåga mig på det tidigare idag och nu gör det ondare än någonsin. Han tror fortfarande att det är en inflammerad mjölkkörtel, men kan man verkligen få inflammerade mjölkkörtlar när det har gått 1½ år sen man slutade amma?

Snällheter
Postat av: Carro

Ett tips. Ring o kolla. För de där låter inge roligt alls. =(

När ska vi träffas då? Idag kan inte jag för idag ska jag vara moraliskt (??) stöd för Nille när vi ska upp till hans syster. Jag ringer sen o förklarar. Kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback