Köttfärspaj.

Om en och en halv timme ska jag ringa till Vårdguiden och boka in mig hos en läkare på närakuten här i Södertälje. Har jag tur så slipper jag den läkaren som jobbar på Fornhöjdens Vårdcentrum. Jag förstår inte ett ord av vad han säger... Tobbe brukar alltid få följe med mig och tolka, men idag kommer han jobba när jag ska dit.
Hittills under dagen har jag ätit lite frukost, bytt en number two-blöja på Ticke (!) och plockat. Jag känner mig riktigt engagerad i städningen här hemma idag av någon konstig anledning... Just nu håller jag på med andra maskinen tvätt för dagen, jag kommer inte tvätta mer efter det för då finns det ingen plats att hänga sakerna på!

Till sen lunch blir det köttfärspaj eller fläskkotletter. Jag har inte bestämt mig ännu...

Snällheter
Postat av: Carro

fresta mig gör de du.. Jag vill oxå ha.. Jag vill oxå kunna äta de. Jag kan bara "dricka" varma koppen o svälja makaroner hela.. Vill du byta??


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback