Lösenord...



Jag har fortfarande ont i mitt vänstra bröst, för den som är intresserad. Jag lyckas på något skumt vänster göra illa det ännu mer nu för tiden. Som idag till exempel: Vi låg och tittade på TV i sängen, jag, Ticke och pappa. Ticke skulle resa sig upp och ge mig en kram och råkar då sätta sin hand på mitt bröst och så lägger han ju självklart all tyngd på den handen också. Fyra gånger gjorde han så!
Jag har legat i sängen ett tag med Ticke och flundrat som en flundra. Han somnade ganska snabbt, jag slumrade också till men vaknade av att jag frös till is (nästan). För två timmar sen ungefär kom jag ut i köket, så jag har suttit här och glott, spelat på King.com, druckit Coca Cola Zero och bara varit. Fick ett missat samtal på comviq-telefonen av min syster, men jag hann inte svara för att jag var på toaletten och så fick jag ett missat samtal av någon annan också på min 3-telefon. Jag är segast på att reagera när jag är trött, så inte förrän den sistnämnda lagt på kopplade jag att det var min lur som ringde. Haha, jag vet... Jag är segast.

O
ch jag kan inte rå för det, men jag börjar bli sån igen.
Jag funderar på att lösenordsskydda bloggen ett tag så jag kan skriva exakt vad jag vill.
Eller inte?

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

skaffa en till blogg på din sida, och lösenordssydda den, som du kan skriva dina innersta tankar. SÅ har ja gjort, har dock inte skrivit än som jag hade tänkt mej... hehe...

kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback