Min tand är vassare än vassen!


Jag vill bara tala om att jag lever och mår bra. Eller nej, förresten... Jag mår inte bra. Jag har fortfarande världens jävligaste tandvärk och nu kan jag t.o.m. känna att visdomstanden är på väg upp! Ni vet när man ska känna bebisar i munnen för att se om det är tandsingar på G, då kan man ju känna något riktigt vasst. Så är det för mig... Men jag känner inte tanden med fingret. Anledningen till att jag känner tanden är för att jag har bitit hål i kinden och det gör fruktansvärt ont. Idag har jag tagit två Citodon för att värken ska gå över.

Nu ska Nathalie plugga och ajg ska ta min älskade lilla son. Skriver sen.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback