Outlet is the shiet.

Om en kvart ska jag och Christopher möta upp Nathalie vid Jakobsbergs station. Vi ska till Din Sko, för hon ska köpa ett par skor som är asläckra! Sen ska vi till Outlet och kolla på lite grejer, jag ska bl.a. in på Babyland och se mig omkring. I eftermiddag åker vi till Södertälje och hämtar saker till mig och Ticke. Och nästa vecka ska jag och pappa åka dit och hämta Tickes säng! Äntligen komme rjag kunna röra mig hur jag vill i sängen...

Nej, nu måste jag avrunda...
Skriver sen!

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

Alla behöver inte veta! Visst, jag sitter som ett frågetecken ibland när jag läser din blogg... ;) Och visst vore det roligt att veta! Men mej spelar det ingen större roll! För jag vet själv hur det är att skriva sånna inlägg! Jag vill få ur mej lite, utan att någon måste få reda på vad det gäller...

kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback