På fredag ska batterierna vara laddade!

God eftermiddag, gott folk! Nu i veckan blir det bara lugna puckar som gäller för mig och Christopher. Idag har han varit på dagis ett par timmar och det hade gått väldigt bra. När jag kom dit för att hämta honom frågade jag om han hade fått sin medicin... "Nej... Han har inte fått den. Det har börjat två nya barn här, så det har varit mycket nu." fick jag till svar. Det är väl inte så svår att avvara max fem minuter så att han kan få sin medicin? Hade jag kunnat så hade jag varit hemma med Christopher hela tiden, men så blir det inga pengar gjorda. Å andra sidan så... Njae, jag vet inte riktigt vad jag tänkte. Men som sagt; det blir lugna puckar för oss den här veckan för på fredag ska vi vara riktigt laddade! Batterierna ska vara så gott som nya, vi ska vara 100% friska och glada och vi ska helt enkelt ha tålamod. Vet ni vad som händer på fredag?

Jo, det är som så att på fredag sticker jag och Ticke till Jakobsberg och träffar hans gudmor och hennes familj! Åh, jag har saknat dom så himla mycket... Det är väldigt tråkigt att vi inte bor närmre varandra, men man får göra det bästa av siuationen helt enkelt. Det finns ju en hel del andra jag också vill träffa när jag åker till Jakan, men vi får se hur det blir med den saken.

Idag blir det mat och potatis till middag... Med andra ord: Idag vet jag inte vad vi ska äta till middag. Det är så svårt att hitta på något, för fantasin bara tryter! Jag funderade ett tag på att göra potatis-, lök-, och broccolisoppa men då är ju frågan hur sjutton jag ska göra den? Jag vill ha den tjock och krämig, men inte med massa onödig grädde i och jag vill ju att den ska vara god. Hm.. Nu blev det minsann lite klurigt för mig!

Skriver sen.

Snällheter
Postat av: becca

Sv: tack, jag är helnöjd med den :) btw är det ditt barn på din header? :D

Postat av: becca

sv: Han var ju jätte söt ju, hur gammal? :)

2009-03-10 @ 17:34:02
URL: http://monkeymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback