Rökning dödar - det gör jag också.


Jag vet inte vad som händer längre. Det du gör kallas olaga intrång och borde vara straffbelagt. Det har förvandlat mig till en Sandra som jag inte känner igen längre. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och hoppa över vissa saker som har hänt eller sagts. Men det går inte. It's too late now. Jag är invaderad.

Imorgon är det dags för CP igen, eller Sirius som det så fint heter numera. Jag ska dit och förhoppningsvis lyckas jag prata av mig lite imorgon också. Det var inte så jobbigt sist, inte så som jag trodde att det skulle vara. Det kändes skönt att prata, för det som sägs i gruppen - det stannar i gruppen.

Nu ska jag ut och röka, för vissa människor är SEGA.

Snällheter
Postat av: sandra

sv: javisst gör jag! men jag kan väl knappast ha gått upp så mycket på en dag! haha

Postat av: Louise

Meeh!! Om du bara visste!! :)

2009-03-11 @ 07:47:13
URL: http://lovelylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback