Samma luft som er andas jag.



Det är helt absurt hur vissa människor är funtade. Hur kan man göra illa en person, psykiskt eller fysiskt, som man säger sig älska? I don't get it. Jag är så grymt trött på att höra mina vänner berätta om killar dom varit tillsammans med eller är tillsammans med. Inte för attjag inte bryr mig, utan för att jag bryr mig så jävla mycket. Jag vill inte höra sånt! Det ska ju inte ens få hända. Jag vill höra om lycklig kärlek som varar forevah typ, men någon sådan finns väl inte längre? Äh, jag säger inte att jag inte vill höra talas om det, jag vill att ni berättar det för mig än att ni går och håller inne på saker och ting en evighet...

Men ni vet att jag finns. Jag andas till och med samma luft som er.

Jag är kärleken, jag är din vän
Jag är den som lyser i ögonen
Jag är kärleken, jag är din vän
Jag är den som darrar i ryggraden
Jag är kärleken, jag är din vän
Jag är den som kämpar i bröstkorgen
Jag är en fjäril i magen

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback