Sminkets dag!

Jag ska strax fortsätta sminka mig, men jag ville bara passa på att säga god morgon först! Jag ska gå iväg om några minuter, men jag måste klä på mig också först! Ska svepa i mig mitt kaffe, sen sticker jag till badrummet.

Snällheter
Postat av: Carro

Nej jag vet. Kan bero på att Melissa va jätte dålig igår. Så hon gick förre. Sen blev jag så trött att ja oxå gick o la mig.. =)

Postat av: Popetotrora

Vad duktig du var i dag som satt helt stilla när Åsa skulle ta blodprov på dig i armvecket idag!!

Hehe,

skönt att provet äntligen är taget, hoppas bara att det inte blir en orolig väntan..

Vi håller tummarna hårt för att beskedet kommer med raketfart och lättnad!

Tjingeling!!

2009-03-03 @ 21:35:14
URL: http://www.rottguardia.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback