Svårt att hålla.



Jag blev väckt förut av att Petra tog ut luften ur luftmadrassen. Dumma dig... Fast det var väl bara bra, så att jag kunde gå upp någon gång. Och när jag vaknade var jag helt blöt på magen! Ticke hade kissat igenom blöjan i natt, och antingen la jag mig i det då eller så kissade han på mig. Jag tror på det förstnämnda.

Jag är så satans trött. Det känns som jag har hundra överviktiga hästar som springer och försöker trampa ner mig så att jag kan somna. Sömngubbarna står och häller sömnstoft i ögonen på mig. John Blund har redan varit och hälsat på tre gången sen jag började det här inlägget. Åh, jag hoppas att kaffet är klart snart!

Jag saknar honom riktigt mycket...

D
et är så svårt att hålla saker inom sig, när man helst av allt vill skrika ut dom för hela världen...
You don't get it, right?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback