Tokiga Ticke!

God morgon! Vi har sovit alldeles utmärkt gott i natt, fast i morse vaknade Christopher och skrek för att han skulle bajsa. Tobbe sprang upp och hjälpte honom och det var tydligen en lika stor klump han klämde ut här hemma som på sjukhuset igår. Tar det aldrig slut?
Christopher har kommit på en rolig sak han kan göra. Han sitter och sägger "min mamma" samtidigt som han blåser bubblor med spottet... Yes, så roligt har han!

Idag händer det nog inte så mycket förutom att vi åker till Södertälje Syd och möter upp Louise och hennes lilla dotter Jouline. Christopher frågade efter henne (J) igår och jag sa att både Lojsan och Jouline kommer hit, men det verkar inte som att han ville det.

Äsch. Nu ska jag ringa min storasyster och prata med henne, dels om Inca och dels om Ticke...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback