En söndag som alla andra..?

Igår kom jag och Christopher hem till min syster och hennes lilla familj. Vi bytte barn en liten stund, dom fick låna Ticke och jag fick låna Stephanie för att vi skulle gå på bio. Vi åkte in till Hötorget och såg I taket lyser stjärnorna och den var riktigt bra. Synd bara att det satt två 14-15-åringar bredvid Stephanie... Dom satt och skrattade så fort det blev lite sorgligt - dom kanske inte vågar visa hur dom egentligen kände? Dom satt och pratade, hoppade upp och enr från stolarna för att springa på toaletten, skrattade högst av alla i salongen och var allmänt störiga. Dom lyckades inte förstöra hela filmen i alla fall.

Vi har sovit här i natt, och nu är alla pigga och glada! Jag är inne på min andra kopp kaffe, konstigt nog dricker jag bara kaffe när jag har sällskap.

Idag händer inte så mycket. Vi blir nog kvar här minst ett par timmar till, minst. Stephanie har precis gott iväg till affären och hon har Christopher med sig, så förhoppningsvis somnar han och sover en timme. Det är verkligen inte roligt att ha att göra med honom just nu! Nej, nu ska jag fortsätta med mitt.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback