Läsa tankar på distans..



Jag kommer på mig själv ibland med att jag sitter och småler åt något jag precis tänkt på. Jag känner mig urfånig, men ibland är det så. Men jag vågar inte tala om det för någon, för det kan bli så fel (även fast det kan bli rätt också). Jag vill att vissa ska kunna läsa mina tankar på distans, på så vis slipper vi massa onödiga frågor och kluriga svar...

En sekund, sen försvann du
Det tog bara en sekund

Imorgon åker jag och Christopher hemåt igen. Eller så kanske vi träffar Nathalie om hon har slutat plugga! Vi träffas alltför sällan egentligen, men det är så svårt att träffas oftare eftersom hon pluggar som en liten gris och jag... Ja, vad gör jag? Går hemma och deppar sönder totalt? Eller hemma går jag inte, jag är aldrig hemma längre. Jag går utomhus. På tal om att gå, jag har gått ner i vikt! 6 kilo på två veckor ungefär. Det är nog tack vare all mat och allt godis som jag inte har proppat i mig samt alla promenader, all stress fram och tillbaka... Och lite annat, men det som inte nämns i bloggen behöver ingen veta om.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback