I miss you <3



Jag vet inte var jag ska börja riktigt... Jag och Christopher är hos pappa och hans tjej nu och vi kommer vara det ett tag. Vi får se hur länge det varar...
Jag är pykiskt trött på allt som har med oss att göra just nu. Jag vill bara vara min egen ett tag, för det är jag värd. Jag tänker skynda jävligt långsamt, jag har ingen lust att stressa fram.. Nästa helg kommer jag vara tillräckligt stressad ändå, jag har så mycket att göra då! Pappa och C ska vara barnvakt då, eller i alla fall pappa, för C jobbar ju lite grann. Förhoppningsvis kommer jag att få lägenhet snart och då flyttar vi dit på en gång. Det känns inte rätt nu, det är lite tokigt.

I miss you when you are away from me
I miss you even when you are with me..

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback