Somliga går med trasiga skor..



Jag är så glad nu, så jag vet inte var jag ska ta vägen! Petra vill "bli av" med Escobar snarast, så jag ska ta ett snack med pappa och C... Har jag riktigt stor tur får jag ta hit honom på måndag redan! Åh, jag är glad.
Snart är du min.
Imorgon ska jag umgås med A-K och
Nathalie på dagen. Vet dock inte vad vi ska göra, men.. Ja. Vi får väl se var det landar i slutändan.
<3
Nu börjar jag få lite småpanik igen. Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på? Jag går med ganska hela skor, fast dom är lite trasiga framme vid tårna. Det är dock inte mina skor, så jag är glad. Jag älskar dom.



Snällheter
Postat av: Carro

vem är Escobar?? Vi saknar dig!! =)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback