Bli inte arg på mig, det är svårt.

Jag är trött och jag orkar inte mer. Jag är helt slut i hela kroppen... Och dessutom fungerar inte tankeverksamheten längre. Kan det bero på att jag inte vill sova? Jag orkar inte sova, jag vill inte, kan inte. Drömmer konstiga drömmar och är osäker på om det i drömmen har hänt på riktigt eller inte när jag väl vaknar. Det blir lite för jobbigt för mig.

Och jag saknar, saknar, saknar och längtar men man kan inte längta efter någon man inte träffat på mer än ett år. Mer än två år... Eller tre? Jag vet inte hur länge sen det är nu, men jag saknar så mycket. Fyra år är det. Fyra år av saknad, längtan, ångest och... Ja, vad mer? Finns det ens något mer att säga? En vacker dag ska jag förklara för undrande personer, ska försöka i alla fall. Bli inte arg om det inte går, det här är svårt för mig.


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback