Av barn och av dårar ska man få höra.

Jag vet inte om jag ska försöka eller om jag ska fortsätta låtsas som ingenting... Jag ska lyssna på en låt, men problemet med den här låten är att jag inte har lyssnat klart på den en enda gång sen Chris begravning och den var i oktober 2006. Konstigt nog känner jag mig inte redo... Kommer man någonsin göra det?

Jag skulle gå och lägga mig relativt tidigt idag, men som vanligt blev jag fast här. Jag började prata med några stycken på msn och vips! så var klockan halv två. Jag kommer nog vara riktigt trött imorgon också - men jag har bara mig själv att skylla. Förhoppningsvis får jag sova längre imorgon än vad jag gjorde idag. Jag blev uppringd kvart över åtta imorse av min syster Petra [
länk] [länk]. Hon undrade om jag kunde komma dit så fort som möjligt för att Inca hade börjat valpa. Snäll som jag är så sa jag självklart ja och fick bevittna när två söta små rottweilervalpar föddes. Det kom åtta valpar sammanlagt, två pojkar och sex flickor. Det blir en liten S-kull efter mig och Stephanie! Sassa var ett namnförslag till en av tikarna och Stefii (osäker på stavningen) var ett annat. Jag är riktigt sugen på att skaffa mig en liten rottistik... Jag skulle klara av det, men jag skulle inte ha råd att införskaffa mig själva hunden! Det kan ju bli lite tokigt om man har massa hundgrejer hemma, mat och skålar och allt som hör en hund till - men så fattas själva hunden! Fast det skulle nog vara rätt lustigt att se mig gå omkring med ett koppel och säga "Vad duktig du är!" eller "Oj, har du bajsat nu?". Jag tror minsann att folk skulle ringa efter en plingplingdroska då för att se till så att jag hamnade på psyket.
Christopher vill förresten också ha en liten hundvalp. När han såg valparna första gången idag så tittade han på mig, pekade ner mot valparna och sa med väldigt mörk och bestämd röst: "Mamma! Jag vill ha!" Sötnosen min...

Christopher har för övrigt gjort number two idag, och jag är så glad över det, för det som kom ut var en stenhård korv. Jag ska sluta helt och hållet med mjölkprodukter, det enda som blir lite knasigt då är att vällingen (laktosfria) är så fasansfullt dyr! Men jag har råd med det som får Ticke att må bra, självklart.

Av barn och av dårar ska man få höra...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback