Lite onödig fakta.

Jag ska försöka bli nyttiga Sandra en gång för alla! Jag ska köra på inga-kolhydrat-metoden för att jag vet att den funkar. Max 15 kolhydrater per måltid får man äta. Visste ni att ett äpple innehåller nästan 15 kolhydrater? Jag som älskar äpplen... Och majs innehåller också jättemycket kolhydrater. Men jag kommer fixa det. På måndag ska jag börja (om jag inte "glömmer"!).

I
morgon ska jag och Christopher hem till Petra och Anotnio. Dom ska vara barnvakt åt Ticke och jag och Stephanie ska gå på bio! Ska bli riktigt skönt att gå på bio, dessutom blir det ju Gratis Bio [
länk] för mig! Det enda jag behöver betala är lite snacks. När jag ändå är hemma hos Petra och Anotnio ska jag passa på att kika extra noga på valparna! Åtta underbara valpar är det, hur söta som helst! Hade jag bara haft dom pengarna som behövdes så skulle jag köpa en liten tik... Naaw.

På tal om ingenting alls... Jag kommer nog misslyckas med att höja dosen på min Oxis sådär jättemycket. Jag har tagit tre doser ikväll och känner mig fortfarande helt skakis och stirrig och rastlös... Därför har jag inte gått och lagt mig ännu, men jag ska göra det alldeles strax. Ska tvätta av mig mina ögonbryn bara, för jag vill inte att dom fastnar på kudden!


Snällheter
Postat av: Louise

Men Sandra, då kommer jag att heja på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback