Vill du byta barnvagn?

Jag har goda nyheter! Jag har alltid tänkt att man nite får äta ost och kaviar och liknande på knäckebröd när man äter enligt kolhydrat-metoden. Jag tog fram en knäckemacka nyss och plockade fram smör och skinkost. Hör och häpna: Skinkost innehåller bara 3 kolhydrater / 100 gram! Jag kan äta hur mycket jag vill! Jag har bara ätit en halv knäckemacka nu, för den andra halvan gav jag till Ticke för att han tjatade om "kiiko". Kiiko betyder, som ni säkert förstår, skinkost, så jag ska nog ta mig en till...

Ja, om ett par timmar bär det av till familjen R. Jag och Ticke ska duscha först och så ska jag sminka mig (helst utan att Ticke märker det). När vi har kommit dit ska vi käka lite mat innan jag och Stephanie börjar röra oss mot bion... Jag undrar vad vi ska se?

Jag försöker förresten få tag i en ny barnvagn. Jag är så less på Emmaljungan, jag vill inte ha den! Är det någon som vet någon som är intresserad av att köpa en Emmaljunga Scooter alternativt byta mot en annan vagn? Hör av dig!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback