Skrivet natten till idag.

Jag ska faktiskt vara riktigt duktig ikväll. Jag ska nämligen gå och lägga mig strax. Vet ni varför jag komme rlyckas somna relativt tidigt? Jag har inte tagit min astmamedicin ikväll, så jag är inte helt speedad på den nu. Christopher ligger och sover som bäst nu och jag och Nathalie ska sätta oss ner och kolla på According to Jim. Dessutom ska jag vara en naughty girl och äta choklad... Nu längtar jag jättemycket efter min choklad med nötter i... Yummie!

Jag håller förresten på att fixa i ordning min systers bloggdesign, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra den... Hm, vi får väl se var det landar i slutändan.

I helgen var det tänkt att jag skulle vara utan Ticke lördag-söndag (eventuellt), men eftersom T har bestämt sig för att ta så mycket extrajobb som möjligt så går det antagligen inte... Om dom behöver extrachaufförer lördag och/eller söndag så kommer han ställa upp. Han hade en idé om att en tjej som brukar åka buss med honom skulle kunna vara barnvakt åt Christopher, men det sa jag nej till. Hon känner inte honom och han känner inte henne, så nej tack. Jag vet att T bara försökte vara snäll, men jag lämnar inte bort Ticke till någon som inte känner varken honom eller mig. Så enkelt är det.

Nu ska jag sova, så jag skriver imorgon.



Snällheter
Postat av: Carro

När ska du hjälpa mig med min bloggdesign??

Kram

Postat av: Therese

Haha Peter kom med samma förslag till mej men jag sa absolut nej jag med =)

2009-03-12 @ 22:18:40
URL: http://thessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback