Myndighetsskräck.



Jag är förbannad. Min telefon vill inte starta upp nu, jag har med andr ord ingen telefon. Jag kommer gå i taket snart, på riktigt. Christopher ska i alla fall sova middag nu och jag ska försöka ringa runt till några från T's telefon eftersom min inte vill funka! Jag har pratat med mamma och jag ska få låna hennes telefon så att jag åtminstone har en mobil... Men det kommer bli ett nytt nummer, så ni som vill ha det kan ju hojta till så fixar jag det.

Jag har fått brev från Nyköpingshem. Jag ligger på plats nummer 1 på tre stycken treor, men jag lär väl bli tvungen att tacka nej till dom. Jag kan inte kräva att någon ska hjälpa mig ringa runt till myndigheter och sånt, men det skulle vara rätt skönt att ha någon som fixade det. Japp, jag har myndighetsskräck. Jag är rädd för dom jag pratar med i telefon. Jag får ångest bara jag tänker på att jag måste ringa runt och hålla på...

Nu ska jag fixa mig i ordning, ska ju träffa mamma sen och hämta telefonen...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback