Tokkär!

Nu är vi äntligen hemma igen efter dagens strapatser! Vi började med att gå omkring i Jakobsbergs Centrum där Nathalie köpte ett par jättefina skor på Din Sko. Sen gick vi runt lite och tittade. Inne på Gina Tricot köpte jag en klänning som jag blev tokkär i. I luv it.
Har även varit i Södertälje och hämtat lite mer saker, bl.a. massa kläder som jag verkligen kände att jag behövde. På väg till Södertälje hämtade jag ut biljetterna, så nu är det verkligt och jag är rysligt nervös. Höll på att få dåndimpen ett par gånger idag när jag inte hittade min plånbok som jag hade lagt biljetterna i. Det skulle ju verkligen vara typiskt mig att tappa bort plånboken bara dagarna innan avresan. Nu finns plånboken i alla fall i tryggt förvar i min väska (tror jag iaf..).

Imorgon har jag tvättstugan klockan 10.00. Jag måste tvätta upp lakanen och det som jag och Ticke har använt den senaste veckan, det blir ju smutsigt när man sover två personer i en pytteliten gästsäng.

Jag vet inte om jag ska tro på honom eller inte, men han säger att han har köpt en liten valp... Vi får väl se på fredag. Han har lurat mig så många gånger nu, så jag skulle bli riktigt förvånad om det faktiskt finns en liten valp där nere! Haha...

Nu ska jag koka te och göra ett par mackor. Skriver imorgon.

Snällheter
Postat av: Cecilia

Åhhh en liten valp. Jag vill ha en valp... Eller nej en liten tiger :D


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback