En liten korvbit.



Nu har vi suttit och kollat på biljetter och det lutar väl åt att jag tar tåget som går 11.07 på fredagen... Men jag vet inte. Jag har världens hemskaste beslutsångest. Det värsta med den här resan är att den är så dyr! Fast det är det värt. Jag kommer nog fortsätta ha beslutsångest fram tills dess att biljetterna är bokade och betalda. Först då kommer jag känna mig lugnare.

Sheit, jag är sjukligt nervös. Eller nervös är jag väl inte, det är mer.. Spännande? Fast det är också fel ord. Jag vill inte tala om det här för halva Sverige ännu. Den dagen, den sorgen.

I
morgon ska jag in till stan och möta Amanda. Det skulle ju egentligen varit kalas för Ticke imorgon, men det blir inget. Så vi ska träffa Amanda och prata lite, gå runt lite och så... Vi får helt enkelt se var det landar.





Jag ska ta mig en liten korvbit från korvstroganoffen som vi åt idag. Jag är hungrig ju...




Saknaden är stor.
<3

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback