Mosa dig själv någonstans.



Plötsligt kan jag äta. Jag är hungrig som en varg, men jag stekte bara upp fem köttbullar och kokade lite makaroner och sju brocollihuvuden (!). Jag vill inte äta för mycket nu när jag knappt ätit någonting alls på sistone. Då lär jag väl bara gå upp allting jag har gått ner nu och det har jag verkligen inte lust med! Vad roligt det är när man lyckas äta upp allting man lagt upp på tallriken. En köttbulle var jag tvungen att kasta åt helvete för den höll jag på att kräkas av. Dom två sista brocollihuvudena kan gå och mosa sig själva någonstans långt bort från mig, jag vill inte ens se dom. Usch.

Snällheter
Postat av: Carro

Hej vännen. När ska vi träffas då? Finns här för dig.. =)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback