avskyavundsvartsjuksömnlös.



Snart kommer Ticke vakna upp ur middagsvilan och då ska vi klä på oss ytterkläderna och gå ner till centrum. Såg ni det där? Vi ska gå ner till centrum. Jakobsbergs centrum! Det kändes skönt att skriva så.

Första stadiet är alltid förnekelse. Jag förnekade det där ett tag, men numera är det ett faktum som inte går att blunda för. Det kryper närmre inpå mig hela tiden, jag kan inte släppa det. Tankarna mal som jag-vet-inte-vad och jag hatar, älskar, avskyr, tycker om och avundas.


hatarälskartyckeromgillar    
avskyavundsvartsjuksömnlös
namnlös                   


Jag tror att det blir en promenad bort till Säby Gård också. Tänke titta lite på hästarna och så.. Det är ju så himla fint väder ute och det vore ju dumt att låta chansen smita förbi idag!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback