Skrupelfri...

Vi åker inte hem till mamma idag, för jag hittar inte mitt busskort för tillfället (vilket egentligen borde ge mig lite småpanik eftersom jag måste ha det imorgon). Det ligger säkert säkert i botten av skötväskan...
Pappa och C var och hämtade en byrå från förrådet idag, så ikväll ska jag packa ner kläder i den... Sen ska dom även ta upp dörrarna till vardagsrummet så att vi får lite privacy.

Idag pratade jag med CSN och fick glädjande besked! Man får ha ett återkrav hos dom för att få studiemedel, så nu ska jag börja plugga och söka CSN och när jag har fått det första så ska jag betala in mer än hälften till dom och resten nästa gång. Sen kommer jag vara skuldfri hos dom och då har jag inte mycket kvar innan jag är helt skuldfri hos alla jag känner och inte känner!

Imorgon vid den här tiden är jag förhoppningsvis. Jag kommer antagligen vara skadligt skakig och nervig.

Skriver sen, det är dags för middagsvila nu.

Snällheter
Postat av: Cecilia

Hoppas du hittar kortet!

Och det med polisen var riktigt roligt haha!



Jag beklagar det som är med din sons pappa. Hoppas dock att ni kommer överens för honoms skull, och att du snart mår bättre för det!



Börja plugga låter väl jättebra! Du ska ju plugga bra saker med!

Postat av: TheDarkCrystal

Vad ska du plugga???

(Kommentar till inlägget öcer, gårf tydligen inte kommentera till det): Nej gud va gulligt och roligt!!! haha... Jag vet inte om ja skulle kunna hålla mej för skratt jag om jag hade varit i din sits... :P



SV: Ne, man behöver inte alltid förstå allt man skriver... hehe... Gör inte jag heller, fast jag inte skriver så mycket om sånt jag inte förstår... ;) Det är allt roligt å göra andra förbryllade åxå... haha...

kram

2009-03-26 @ 21:21:44
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: Louise

Saknar er!! Hoppas att ni kan komma på kalaset, det skulle vara så kul för Christopher och Jouline! :) Hoppas att du får en treevlig helg!! kram!

2009-03-27 @ 01:08:38
URL: http://lovelylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback