Vad är en sijolejter?

Louise ska åka till sin svärmor idag. Lite tråkigt tycker jag, men plikten kallar väl... Själv ska jag hem till min syster och hennes man, jag ska vara barnvakt en liten stund åt Claudia. Om det nu är så himla bra? Igår nös jag jättemånga gånger och kände mig lite seg i kroppen... När jag vaknade idag så var jag täppt i näsan och hade ont i halsen. Jag ska ringa Petra för säkerhets skull och fråga om jag ska ta Claudia ändå.
Christopher sitter och äter sin laktosfria yoghurt och Jouline sitter pch pruttar.

Vi ska gå ut och röka nu. Si jo lejter.

Snällheter
Postat av: miahmariah

Nej det ligger ju ganska nära Motala faktist. Ca 10 mil tror jag.


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback